İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin (İBB) “kalite yönetim sistemleri”nde yaptığı iyileştirme ve iş mükemmelliği geliştirme çalışmaları, dünya çapında yankı buldu ve dünyanın en saygın ödüllerinden birine layık görüldü.
İBB Halkla İlişkiler Müdürlüğü’ne bağlı hizmet veren Beyaz Masa 153 İstanbul Çağrı Merkezi, iş dünyasının küresel ölçekteki en itibarlı ödül organizasyonlarından biri olarak gösterilen 12. The Stevie Awards For Sales & Customer Service- Satış ve Müşteri Hizmetleri” ödüllerinde, ilk üçe girerek ödül almaya hak kazandı. İBB 153 İstanbul, 2 bin 500’ü aşkın kurumun yarıştığı ödüllerde, “Dinamik Stratejik Model” programıyla “Yılın İş Geliştirme Başarısı” alanında ödüle layık görüldü.
The Stevie Awards For Sales & Customer Service ödüllerinin jüri üyeleri, dünyanın önde gelen kuruluşlarında çalışan, alanında uzman kişilerden oluşuyor. Ödül almaya hak kazananların dereceleri, 23 Şubat 2018 tarihinde Las Vegas’da düzenlenecek organizasyonunda açıklanacak.
Dinamik Stratejik Model nedir?
Dinamik Stratejik Model, İBB’nin hiyerarşik yapısında en üst düzeyden, en alt düzeye kadar tüm iş birimlerinin işlevselliğini göz önünde bulundurarak oluşturuldu. Tüm paydaşların en küçük hücre yapısına kadar odaklanan model ile beklentilerin dengeli bir şekilde karşılaması amaçlanıyor. Bu kapsamda çalışanların bilgilendirilip yetkilendirilmesi ve kurumdaki bütün süreçlerin devamlı olarak iyileştirilmesi hedefleniyor.