Vatandaşla İBB arasında köprü olan, vatandaşın sorun ve taleplerini alarak çözüm üreten Halkla İletişim Departmanı Ümraniye İletişim Noktası yetkilileri Yasemin Safi ve Yasemin Karaca gazetemize nezaket ziyaretinde bulundular.
HALKIN İLGİLENDİĞİ HER NOKTADAYIZ
Halkın ilgilendiği her noktada olduklarını söyleyen Yasemin Karaca ve Yasemin Safi, vatandaşın her konuda kendilerine ulaşabileceklerini söylediler. Vatandaşın hizmetinde ve yanında olduklarını söyleyen Yasemin Karaca ve Yasemin Safi, “İBB İletişim Noktası Beyaz Masa Şubesi, haftanın 7 günü 11 saat esasına göre hizmet veriyor. Aylık ortalama 200 bin yerli 70 bin yabancı ile iletişime geçilirken 270 bin de materyal broşür dağıtılıyor. 10 tanesi Anadolu Yakası’nda olmak üzere İstanbul genelinde 37 iletişim noktasında hizmet veriliyor. Yerinde çözüm ekibimiz var. AVM’lerde de iletişim noktasının açılması hedefleniyor. Vatandaşın hizmetinde ve yanındayız. Vatandaşımız her konuda bize ulaşabilir. Sosyal yardım, zabıta, bilgi edime, tüketici hakları ve benzer birçok konuda halkın ilgilendiği her noktada varız” dedi. Gazetemizin İmtiyaz Sahibi Ali Rıza Yıldız da hizmet ve çalışmalarından dolayı kendilerini kutlayarak çalışmalarında başarılar diledi.
VATANDAŞ ODAKLI HIZLI ÇÖZÜM
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Halkla İlişkiler Departmanı İletişim Noktaları; İstanbul’da ikamet eden vatandaşlara, İstanbul’u ziyarete gelen yerli ve yabancı turistlere iletişimsel boyutta hizmet sunmak, İstanbul Büyükşehir Belediyesi ve vatandaşlar arasında şeffaf, adil bir iletişim kurmak için iletişim stratejileri oluşturmak, Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde görev yapan vatandaşlarla birebir temas kuran birimlerden aldığı verilerle vatandaşların istek ve talepleri doğrultusunda İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin hizmet ve yatırımlarına perspektif oluşturmak, Yerinde Bilgilendirme Birimi ile İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin hizmet ve yatırımlarını vatandaşlara yüz yüze iletişim yöntemiyle anlatmak vb. konularda vatandaşa hizmet veriyor…