İstanbul Anadolu Yakası Elektrik Dağıtım A.Ş. (AYEDAŞ), elektrik dağıtım sektöründe mobil hizmet dönemini başlattı. Çağrı Merkezi ve 7 projenin bünyesinde yer aldığı ve elektrik dağıtım hizmetini AYEDAŞ müşterilerinin ayağına götüren Hizmet Yönetim Merkezi, düzenlenen bir törenle hizmete açıldı.
Günün her saati 4446186 telefonunu arayarak ya da [email protected] adresine e-posta göndererek AYEDAŞ' ın Çağrı Merkezine ulaşan müşterilerin her türlü başvurusu alınmakta. AYEDAŞ'ın çağrı merkezi sınırlı işlem yapan bildik klasik çağrı merkezlerinden farklı olarak abonelik devri, fatura itirazı, sayaç işlemleri dâhil birçok konuda müşterinin Şirkete gelmesine gerek bırakmadan işlemini sonuçlandırmakta.
AYEDAŞ Müşterilerinin Çağrı Merkezine telefon ya da internetle yaptığı başvurusu Evrak Takip sistemi ve Dijital Arşiv Sistemi sayesinde elektronik evrak oluşturularak anında işin mutfağı olan Hizmet Yönetim Merkezine iletilmekte. Hizmet Yönetim Merkezi'ndeki personel de sahadaki Coğrafi Bilgi Sistemi Tabanlı Mobil Ekiplerle iletişime geçerek çok kısa sürede Müşterinin işlemini sonuçlandırmakta.
Hizmet Yönetim Merkezi'nin açılış töreninde bir konuşma yapan Genel Müdür Sami Kovancı; AYEDAŞ ailesi olarak uzun bir süredir gece gündüz üzerinde çalıştıkları ve Çağrı Merkezinin de bünyesinde olduğu AYEDAŞ Hizmet Yönetim Merkezini açarak elektrik dağıtım sektöründe bir nevi Mobil Hizmet dönemini başlattıklarını belirtti. Kovancı; kaliteli ve dinamik bir hizmet verip müşterilerinin hayatını kolaylaştırmayı hedefleyerek Hizmet Yönetim Merkezi'ni hizmete açtıklarını söyledi.