Müşteri memnuniyeti sağlamayı ilke edinen Hyundai Mar Otomotiv, müşteri odaklı hizmetleri ile göz dolduruyor. Geleneksel hale gelen ve periyodik olarak kurulan ücretsiz check–up istasyonu yine müşterileri memnun etti. Hyundai marka araçların 37 farklı noktası, yetkili servis personeli tarafından ücretsiz olarak kontrol edilirken aynı zamanda araç sahibi de otomobili hakkında detaylı bir ekspertiz raporuyla bilgilendirildi. Bu aktivite ile müşterilerinin memnuniyeti kadar trafikte de güvenli bir şekilde sürüş yapmaları amaçlandı. Kurulan ücretsiz check -up istasyonuna birçok Hyundai sürücüsü katıldı. Sürücüler, özellikle kış aylarında yapılması gereken uygulamalar hakkında bilgi aldı. Sürücüler verilen bilgilerden oldukça memnun olarak ayrıldı. Hyundai Motor Grubu, güvenilir bir küresel firma olarak rolünü ve sorumluluğunu yerine getirmek için “Daha iyi bir gelecek için” adıyla yepyeni bir vizyon oluşturdu.
Hyundai, müşterilerine bir adım daha yaklaşmak ve en sevilen otomobil markası olmak için “Otomobillerde ve ötesinde ömür boyu ortak olma” vizyonunu tanımlıyor. Bir otomobil, artık insanları insanlara bağlayan sadece bir ulaşım aracı değildir. Hyundai, müşterilerin günlük yaşamlarında ömür boyu bir iş ortağı olmayı hedeflemekte. Şu anda, müşterilerine en iyi deneyimi sunmak için çevre dostu ve insan odaklı teknolojiler geliştiriyor ve en iyi küresel yönetim sistemlerini kuruyor. Hyundai Mar Grup 1978 yılında başladığı ticari hayatına, bugün Opel, Mitsubishi, Nissan bayilikleriyle ve Mar Sigorta ile devam etmekte. İstanbul Sancaktepe Hyundai Bayii HYUNDAI MAR OTO, kurulduğu tarihten bugüne gösterdiği yüksek performans ve müşteri memnuniyeti nedeniyle bölge birincisi seçilerek sektördeki farklılığını ispatlamış oldu..