Kaliteli ve ayrıcalıklı hizmetleriyle birlikte koşulsuz müşteri memnuniyetini sağlamayı ilke edinen Hyundai, satış sonrasında da müşteri odaklı faaliyetleri ile göz doldurmaya devam ediyor. Global anlamda da müşteri memnuniyetini birinci sıraya yerleştiren Hyundai, ülkemizde de bu geleneği bozmamış oluyor.
Hyundai müşterileri memnun
Müşteri memnuniyeti sağlamayı ilke edinen Sancaktepe / Samandıra’da bulunan Hyundai Mar Otomotiv, hizmetleri ile göz dolduruyor. Periyodik olarak kurulan ücretsiz check – up istasyonu yine müşterileri memnun etti. Hyundai marka araçların 37 farklı noktası, yetkili servis personeli tarafından ücretsiz olarak kontrol edilirken aynı zamanda araç sahibi de otomobili hakkında detaylı bir ekspertiz raporuyla bilgilendirildi. Bu aktivite ile müşterilerinin memnuniyeti kadar trafikte de güvenli bir şekilde sürüş yapmaları amaçlandı. Kurulan ücretsiz check up istasyonuna birçok Hyundai sürücüsü katıldı. Sürücüler, özellikle kış aylarında yapılması gereken uygulamalar hakkında bilgi aldı. Sürücüler verilen bilgilerden oldukça memnun olarak ayrıldı.
ÜCRETSİZ CHECK – UP NEDİR?
Hyundai ücretsiz check up aracınızın genel kontrolünün Hyundai servis titizliği ve kalitesinde, uzman teknisyenler tarafından gerçekleştirildiği, üstelik hiçbir ücret ödemediğiniz bir hizmettir. Araç içi genel kontrol, kaput altı, sıvı seviyeleri, boya-kaporta kontrol, lastiklerin durumu, araç altı ve akü kapsamında tam 37 noktadan kontrol gerçekleştirilir.