Sektörün yeni girişimlerine özel alan
Orta Doğu, Balkanlar, Kuzey Afrika ile Rusya-BDT bölgelerindeki anne, bebek ve çocuk ürünlerine dair sektör ihtiyaçlarını, 30 yılı aşkın süredir başarıyla karşılayan CBME Türkiye, 11 – 14 Aralık 2024 tarihlerinde 42. kez kapılarını açmaya hazırlanıyor. Yurt içi ve yurt dışından 1.000’in üzerinde markanın katılacağı fuarda, sektörün yeni girişimlerine özel alan ayrıldı. Anne, bebek ve çocuk ürünleri endüstrisinin startupları, uygun bütçelerle katılabilecekleri CBME Türkiye’de, dünyanın dört bir tarafından gelecek binlerce doğrudan alıcıyla tanışma ve ticaret yapma fırsatı bulacak.
CBME Türkiye’nin sergilenen zengin ürün çeşitliliği ile sektörün bölgesindeki en önemli ticaret adresi olduğunu vurgulayan Fuar Direktörü Hatice Dinçer; “Dört gün boyunca ortalama 650 milyon liralık bir ticaretin gerçekleşeceğini öngörüyoruz. Dolayısıyla katılımcılarımız için önemli bir katma değer ortaya çıkacak. Bu ticaret pastasından, anne, bebek ve çocuk ürünleri endüstrisine yeni yatırım yapan girişimlerin ve startupların da pay almasını istiyoruz. Bunun için CBME Türkiye olarak, sektörün yeni girişimlerini destekliyoruz. Kendilerine fuarda, uygun bütçelerle katılım sağlayabilecekleri özel bir alan ayırdık” dedi.
Dünyanın en büyük fuar organizatörü Informa Markets tarafından, 11 – 14 Aralık 2024 tarihlerinde 42.’si gerçekleştirilecek CBME Türkiye’yi ziyaret eden perakendeciler, büyük mağazalar, e-ticaret siteleri, toptancılar, üreticiler, marka sahipleri, tedarikçiler, satın alma ofisleri ve ithalatçılar ile distribütörler, sektörün 2025 koleksiyonlarını, birbirinden özel tasarımlarını ve inovatif yeniliklerini bir arada görme fırsatı bulacak. Ayrıca CBME Türkiye ev sahipliğinde düzenlenen WGSN seminerini takip eden profesyoneller, bebek ve çocuk giyimini etkileyen makro faktörler ile 2025’in trend renk, desen, kumaş, giyim ve aksesuar ürünleri hakkında da bilgi sahibi olacak.
Flashaber