Büyükşehir Belediyesi iştiraki İSPARK, 2012 İlkbahar Dönemi Hizmet İçi Eğitimlerinin ilk etabını The Green Park Pendik Hotel&Convention Center'da gerçekleştirdi.
İstanbullular'a daha kaliteli hizmet vermek
için yoğun bir şekilde çalışan İSPARK'ta eğitim hız kesmiyor. İSPARK, personeli
bilgilendirmek, hizmet standardını yükseltmek, mesleki anlamda farkındalık
oluşturmak amacıyla uzmanlar öncülüğünde eğitim programlarını sürdürüyor. 13.
dönem eğitim seminerleri Büyükşehir İştirakler Daire Başkanı Cemal Özdemir,
Koordinasyon Müdürü Hasan Yılmaz, İSPARK Genel Müdürü Mehmet Çevik, Yardımcısı
Nurettin Korkut birim müdürleri ve 2 bin 100 personelin katılımıyla başladı.
Eğitim seminerinin açılışında konuşan İştirakler Daire Başkanı Cemal Özdemir İSPARK'ın kent genelinde başarılı çalışmalara imza attığını belirterek, ” Geçmişe baktığımızda bugün çok iyi noktalara geldik. Sizlerin farklı yenilikleri ve hizmetleri kentimize kazandıracağınıza gönülden inanıyorum Bugün sizlerle birlikte olmaktan mutluyum, sizleri tebrik ediyorum” dedi.
Açılışın ardından personele hitap eden İSPARK Genel Müdürü Mehmet Çevik, proje ve faaliyetler hakkında bilgi verdi. İSPARK'ın İstanbul'da farklı birçok yeniliğe ve ilke imza attığını ifade eden Çevik, “İSPARK ailesi olarak bütün arkadaşlarımız özveri ile çalışmaya devam ediyor. Modern ve teknolojik otopark sistemleri, tekne park, taksi ve minibüs durakları, heliport ve bisiklet parklar gibi birçok hizmeti hep birlikte daha iyi noktalara taşıyacağız. Kaliteli hizmetin eğitimli personelden geçtiğine inanıyoruz. Kurumsal anlamda geleneksel eğitimlerimizi de devam ettireceğiz” dedi.
Eğitim seminerde İletişim uzmanı Şaban Kızıldağ personele motivasyon ve başarı konularında sunum yaptı. Personelin eşlik ettiği sunumda renkli ve güzel dakikalar yaşandı. Otopark eğitimlerini başarıyla tamamlayan personele ödül ve teşekkür sertifikalarının verildiği program, yapılan hediye çekilişlerinin ardından sona erdi.