müşteri memnuniyeti

Çekmeköy Coşkun Oto, düzenli olarak gerçekleştirdiği ve müşterilerini bilgilendirme amaçlı aktivitesine bir yenisini daha ekledi.

müşteri memnuniyeti

Çekmeköy Coşkun Oto, düzenli olarak gerçekleştirdiği ve müşterilerini bilgilendirme amaçlı aktivitesine bir yenisini daha ekledi.

26 Şubat 2013 Salı 11:16
müşteri memnuniyeti
Coşkun Oto'dan
müşteri memnuniyeti
Çekmeköy Coşkun Oto, düzenli olarak gerçekleştirdiği ve müşterilerini bilgilendirme amaçlı aktivitesine bir yenisini daha ekledi.
Çekmeköy'de bulunan Coşkun Oto aktivitelerini devam ettiriyor. Üç ayda bir gerçekleşen bu aktivitelerde müşteriler bilgilendirilirken renkli bir gün de yaşatılıyor. Geçtiğimiz haftasonu bu aktiviteye bir yenisi daha eklendi. Müşterilerinin yoğun olarak katıldığı aktivitede kışa hazırlık hakkında pratik bilgiler verildi.
Coşkun Oto sahipleri Gönül ve Kemal Coşkun ile genel müdür  Oğuz Coşkun'un müşterilerle yakından ilgilenmeleri dikkatlerden kaçmazken çeşitli yarışmalarla da aktivite daha da renkli bir hale getirildi. Örneğin,  en çabuk lastik zinciri takma yarışı ilgiyle izlenirken yarışmacılara da çeşitli hediyeler  verildi. Müzik eşliğinde gerçekleşen programda Hyundai'nin araçları da sergilendi. Müşteri memnuniyetini her zaman ön planda tutan Coşkun Oto, kış ayına girdiğimiz bu günlerde yine farkını ortaya koymuş oldu.
Son Güncelleme: 26.02.2013 11:16
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
banner3