Sosyal medyada çıkınca mı görülüyor? Çekmeköy’de son günlerde yaşanan bir gelişme, belediyenin denetim mekanizmalarını yeniden tartışmaya açtı. X platformunda “Ankara Kuşu” isimli hesabın paylaştığı bir video sonrası Çekmeköy Belediyesi’nin yaptığı ayrıntılı açıklama dikkat çekti. Belediyeden yapılan açıklamada söz konusu yapının kaçak olduğu, mühürlendiği, yasal işlemlerin başlatıldığı, yıkım sürecinin işletildiği ve savcılığa suç duyurusunda bulunulacağı belirtildi. Ancak kamuoyunda oluşan asıl tartışma …
Devamı »
FlasHaber.com.tr